Veneily

Vartiovuorossa VVK:lla

Edellisenä yönä oli vartiovuoron aika, melko hiljainen yö, muutama juhlija jaksoi koko yön, mikäs siinä, vene laiturissa on kuin kesämökki ilman automatkaa. Hyvää ruokaa, juomaa ja kavereita, kyllä sitä iltaa …

Lue lisää…

Veneilykausi avattu

Tänään oli vihdoin veneenlaskupäivä. Tätä ennen olikin joka ilta edeltävällä viikolla kunnostustöitä Helmin kimpussa, nyt kuitenkin iloisesti nosturin nokassa kohti merta. Technorati Link Cosmos: veneily

Vene kevätkuntoon

Vappu sujui veneen alla 😉 Talvipressut ja -telineet pois. Edessä on vielä paljon puuhaa, mutta kohta kellutaan Suomenlahdella.

Vielä kestää aikansa

Helmikuu häämöttää lopuillaan ja vaikka aurinko paistaa välillä jo hienosti, ei se kuitenkaan vielä riitä sulattamaan veneilykautta alkaneeksi.