Vartiovuorossa VVK:lla
Edellisenä yönä oli vartiovuoron aika, melko hiljainen yö, muutama juhlija jaksoi koko yön, mikäs siinä, vene laiturissa on kuin kesämökki ilman automatkaa. Hyvää ruokaa, juomaa ja kavereita, kyllä sitä iltaa …
Edellisenä yönä oli vartiovuoron aika, melko hiljainen yö, muutama juhlija jaksoi koko yön, mikäs siinä, vene laiturissa on kuin kesämökki ilman automatkaa. Hyvää ruokaa, juomaa ja kavereita, kyllä sitä iltaa …
Tänään oli vihdoin veneenlaskupäivä. Tätä ennen olikin joka ilta edeltävällä viikolla kunnostustöitä Helmin kimpussa, nyt kuitenkin iloisesti nosturin nokassa kohti merta. Technorati Link Cosmos: veneily
Kyllä se kiiltää, hyvä Laivakissani! Kyllä nyt kelpaa kohta laittaa potkurinkin paikoilleen!
Vappu sujui veneen alla 😉 Talvipressut ja -telineet pois. Edessä on vielä paljon puuhaa, mutta kohta kellutaan Suomenlahdella.
Helmikuu häämöttää lopuillaan ja vaikka aurinko paistaa välillä jo hienosti, ei se kuitenkaan vielä riitä sulattamaan veneilykautta alkaneeksi.