Veneily

Vene vesille

Jo joutui armas aika… Aamulla rantaan ja nosturilla paatti veteen, kerrankin alkupäässä. Jo klo. 9:00 kelluttiin. Heti koeajolle ja Kalliosaaren kylkeen nauttimaan lämpimästä päivästä.

Kitiskari

Makkaraa, salaatteja, juomia, kahvia ja pullaa, kurkiauroja, hanhiparvia, tuulta,  aurinkoa, niin ja hyvää seuraa.

Onnistunut koeajo

Ei ole liian myöhäistä aloittaa veneilyä heinäkuun puolessa välissä! Vielä kuukausi lomaa jäljellä. Kahden tunnin koeajo onnistui, kaikki tuntuu pelittävän, ennen kaikkea kone ei enää käy kuumana, COOL! Kaikkea on …

Lue lisää…

Kansi kenkkuilee

Ei tule veneilystä vielä mitään, ennen kuin vuotava kansi saadaan korjatuksi. Kaksi eri liimausta on jo epäonnistunut, pahus. On kai tilattava kokonaan uusi…

Veneellä uusi pressu

Helmenharmaa uusi pressu tilattiin talvella Cover Top Oy :ltä ja on asennettu vihdoin paikoilleen. Ensivaikutelma hyvä, käytössä kokee sitten loppuarvion. Sitten heti veteen kunhan kuorma-automies tulee.